Telefoondienst
Het opnemen van de telefoon of je klanten bellen is iets wat heel normaal en gemakkelijk lijkt, maar in de huidige tijd wordt er veel meer gevraagd als het gaat om de vaardigheden die een telefonist in huis dient te hebben. Tegenwoordig zijn er vele mogelijkheden om deze tak van sport uit te besteden aan een professionele organisatie die de telefoondienst van je bedrijf op zich neemt. Ondanks dat het een aparte organisatie is, is het weldegelijk een onderdeel van je eigen bedrijf. Op het moment dat de telefoon wordt opgenomen dan is de telefonist op dat moment gewoon een medewerker van je bedrijft. Je kunt met de aangeboden telefoondienst ervoor zorgen dat je klanten precies te woord worden gestaan zoals jij dat wenst. Op een persoonlijke, deskundige en professionele manier. Je krijgt je eigen persoonlijke telefoniste toegewezen en er is een mogelijkheid om ook in de avonden en in de weekenden bereikbaar te zijn. Je sluit als het ware een abonnement af per maand en je zit niet vast aan een contract. Het is dus elke maand opzegbaar. Ook zijn er verschillende aanvullende diensten beschikbaar om je bedrijf nog beter te presenteren. Denk bijvoorbeeld aan verzoeken voor terugbellen, of een meer persoonlijke aanpak gebruiken in plaats van het puur zakelijk te houden. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Antwoordservice telefoon
Als organisatie wil je natuurlijk altijd goed bereikbaar zijn en wanneer de klant jou ook aan de telefoon krijgt, dan moet de uitstraling en de beantwoording ook van goede kwaliteit zijn. Om dit zelf in huis te halen kan best een opgave zijn en daarom is een antwoordservice telefoon een ideale uitkomst. Met deze dienst kun je een abonnement afsluiten waarbij je een persoonlijke telefoniste aangewezen krijgt die de beantwoording voor je bedrijf in orde gaat maken. Wanneer je je aanmeld voor deze service zal er binnen een half contact met je worden opgenomen om de mogelijkheden te bespreken en met elkaar af te spreken hoe de beantwoording dient te zijn. Wanneer dit allemaal in orde is gemaakt kan de doorschakeling in orde worden gemaakt en kun je met een gerust hart de telefonie overlaten aan jouw persoonlijke telefoniste. Een mooi onderdeel van deze antwoordservice is de rapportage die erbij hoort. In het dashboard kun je precies zien wat er is gebeurd en lees je de verslagen terug van de telefoongesprekken. Daarbij krijg je inzicht in het maandelijkse verbruik en een overzicht van de vragen die het meeste zijn gesteld. De contactmomenten die worden gemaakt kunnen ook naar je gemaild worden of via een simpele WhatsApp.